Paaskuikentjes

Ik vond de schets van het voorbije weekend van Club Cards and More zo leuk dat ik er nog een tweede kaartje mee gemaakt heb.  Heel anders van stijl!

De challenge van WLVC is deze keer: maak een vintage kaart/creatie met als thema voorjaar/Pasen.  Dit plaatje (vorig jaar eens uitgeprint van internet) leek me hier wel bij passen, het doet me denken aan vroeger, toen kocht mijn vader jaarlijks in de paasperiode kuikentje, wat waren we er dol op!



Dit keer heb ik mijn papiertjes wat opgeruwd en beïnkt (dankjewel voor de tip Janneke!). 


Een bloementoef maken vind ik eerlijk gezegd supermoeilijk!  Het beige roosje heb ik gemaakt met de malletjes van MD uit handgeschept papier.  De roze bloem was mijn laatste, jammer genoeg, die vond ik heel tof om te gebruiken.  Daartussen nog een klein wit roosje dat ik wat bijgekleurd heb met mijn spectrum noirs om beter bij het roze/beige te passen.




Met deze kaart wil ik deelnemen aan  de challenges bij
  •  WLVC: maak een vintage kaart/creatie met als thema Pasen/voorjaar. 
  • AnMaCreatief: voorjaar/lente/Pasen 
  • Anreda: Spring has sprung

Gebruikte materialen
  • Dessinpapier: Vintage Textures, Joy 6011/0039
  • Vierkante mal: Noor Design 6002/0360
  • Hoekmal: Marianne Design LR0320
  • Bladmal: Joy 6002/0332
  • Banner: Marianne Design COL1325 met stempel Eline's Sentiments EC0152
  • Crea-Nest-Lies XXL 8
  • Bloemetjesmallen: Marianne Design LR0145
  • Flower ribbon (helaas, mijn laatste rose bloemetje!)
  • groene blaadjes: Mulberry paper flowers van Scrapberry's
  • kantje, brad, bruin roosje: Action
 Benieuwd wat jullie er van vinden, ik lees graag jullie reacties!  Dankjewel!

Creatieve groetjes
Nancy





Reacties

Margo zei…
Supermooie kaart Nancy ! Lekker nostalgisch ! Wij kregen vroeger ook altijd kuikentjes !
Groetjes
Margo
Anoniem zei…
Oooooh Nancy!! Wat is dit schitterend! Je vind een bloementoef moeilijk?! ... je hebt echt een super mooie, schitterende bloementoef gemaakt :) Prachtig designpapier en materiaal ... ik vind het helemaal TOP! Je gaat als een speer ik kan je bijna niet mee bijhouden hihi
Groetjes Chantal
Rosina zei…
Wat een geweldig mooi vintagekaartje Nancy...heel mooi in die naturel kleurtjes en de bloemen heb je prachtig gemaakt...aale past perfect bij elkaar!!!

groetjes
Rosina
Anoniem zei…
Wat een gezellig kaartje heb je gemaakt! En als je zo enthousiast bezig bent geweest en blij bent met het eindresultaat is dat ook zeker te zien! Het plaatje is prachtig en je hebt het een mooie vintage look gegeven met de geruwde en beinkte randjes!
Bedankt voor je deelname bij wlvc!
Groetjes Jacomijn
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
Je hebt een mooie kaart gemaakt, leuke vintage uitstraling en de toef is leuk!
Liefs, Ans
Suzan zei…
Prachtig kaartje Nancy, ook een schitterend plaatje!!
Groetjes Suzan
Wat ben jij actief geweest de laatste dagen.... Prachtige kaartjes allemaal. En wat een lief kaartje is dit.
Groetjes Tineke
Hetty zei…
Mooie creatie heb je weer gemaakt !!! Echt super !!!
Groetjes Hetty
Wil Frutsel zei…
Prachtig kaartje met een heel lief plaatje!!
xx Wilma
Liesbeth zei…
Mooie kaart heb je gemaakt Nancy, zoveel mooie details te zien,
Bedankt voor het meedoen bij WLVC. gr. Liesbeth
Plony zei…
Wat een liefffffff kaartje....super gedaan hoor en die beinkte randjes geven toch altijd nét dat iesiepietsie meer. Supers!
Dankjewel voor je deelname bij WLVC.
xxx Plony

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils