Creative Sketchy Girls # 13

We zijn weer de 20ste van de maand, tijd voor een nieuwe challenge - de 13de al - bij Creative Sketchy Girls!  Ga zeker ook eens langs op het blog om de winnaars te feliciteren!

Het recept is zoals je weet een beetje aangepast:
de ene maand een schets
de andere maand een thema.

Voor de mooie schets van vorige maand waren er helaas maar 11 deelnemers,
nu is het een BINGO,
hopelijk hebben we heel wat meer deelnemers!
Doe je ook mee?
Je hebt tijd tot de 15de juli
om je bingokaartje te plaatsen!  

Veel succes!

Wij mochten deze maand weer aan de slag met een digi van onze sponsors.  Ik kreeg de digi Flutterby van onze sponsor Sheep Ski Designs om in te kleuren en maakte dit kaartje.


De vlinderdigi heeft eigenlijk ook getekende voelsprietjes maar het lukte me niet om die mooi uit te knippen, hoe vaak ik het ook probeerde.  Uiteindelijk heb ik dan maar meeldraadjes gebruikt...

Ik koos voor het eerste rijtje vertikaal: blauw - vlinders - parels.  Nu het kaartje af is, zie ik dat ik eigenlijk ook rijtje drie horizontaal gebruikt heb: parels - bloemen - roze...
Je merkt het, je kan met deze bingo alle kanten uit!



BLAUW

KNOPEN
HOUTEN EMBELLIES

VLINDERS

GEEL
KANT OF LINT

PARELS

BLOEMEN
ROZE
  
Welk rijtje kies jij om mee aan de slag te gaan (kan horizontaal, vertikaal of diagonaal)?   Ik ben benieuwd naar jouw creatie(fje)s!

Gebruikte materialen:
Digi Flutterby van SheepSkiDesigns
ingekleurd met twinmarkers



Van Marianne Design:
DP AquaColor: PK9147
Anja's Frilly Square: LR0470
Anja's Flowerset: LR0472
Takjes: LR0156
Eline's Sweet Sentiments: CS0152
Parelvlindertjes: CA3117
 Andere materialen:
bloemenhartjes: Chinese parelbloemen
stipjes-DP achter de vierkante mal : DécoTime


Fijn dat je weer langskwam op mijn blogje,
dankjewel als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier! 

Crealieve groetjes 
Nancy



Challenges en zo 
CraftAddiction Challengeblog: # 6 - Gebruik 3 of meer bloemen

Reacties

Diny zei…
Wat een leuke kaart Nancy....ik ga ook proberen mee te doen!
Groetjes Diny
Eri zei…
Prachtige kaart, en super van kleur.
Groetjes, Eri
Sylvia zei…
Prachtige kaart,Nancy.Mooie kleuren en de stansen zijn ook heel erg mooi.

Groetjes,Sylvia.
Nicolette zei…
Mooie voorbeeld kaart en leuk een bingo. Ga zeker weer meedoen.
Groetjes Nicolette
GerJanne zei…
Ik ga de bingo opschrijven, vind dat altijd heel leuk!!
Jouw voorbeeldkaart is mooi! Daar zal het niet aan liggen. Groetjes,
GerJanne
Je@net zei…
Erg leuke kaart, Nancy!
Ans Gilbert zei…
Mooie kaart Nancy
de gebruikte standen zijn prachtig.
Een bingo is altijd leuk!
gr.Ans
p.s. mijn 6 weken zijn om,morgen naar de orthopeed...
Enny zei…
Een prachtige kaart Nancy ! Heel leuk, zo'n Bingo ! Het lukt niet altijd, maar ik probeer soms, om de vlinder eerst op de kaart te stempelen, en dan het lichaam erop te kleven. Zo staan de voelsprietjes er wel op. Gaat bvb. ook met pootjes van vogels. Groetjes, Enny
Nota Bene zei…
Een heel mooie kaart! Die meeldraadjes als voelsprieten vind ik erg leuk, hoor.
Groetjes, Nele
Hermien zei…
Prachtig kaartje in mooie kleuren en mooie details

Groetjes Hermien
Rosina zei…
Prachtig kaartje heb je gemaakt Nancy...wat een geweldig leuke details erop...

groetjes Rosina
AndreaNorris zei…
Those dies are AMAZING, what a fantastic combination to make a beautiful card! You can enter it into my challenge if you like
Andrea x
SheepSki Designs
https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.1923871064519774&type=3
Nela zei…
Hi, gorgeous card!
Thanks for playing along with us at Mariannes Kreadivas and good luck,
Hugs Nela

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils