To be able to fly...

Ik hou erg van mooie tekstjes en tekststempels en toen ik gisteren In 't Woefke deze tekststempel zag 'moest' ik die onmiddellijk hebben.  Vanavond is het me nog gelukt om er een kaartje mee te maken a.h.v. de schets van Mojo Monday.


Leuk om te spelen met de verschillende kleurtjes houtpapier van Studio Light en die te combineren met twee velletjes wolkjespapier uit een ander blokje, als basiskaart nam ik een kraftkaart.
Morgenavond ben ik er weer, dan met een verjaardagskaartblogpost.

Gebruikte materialen:
Tekststempel: Impression Obsession C14071
Dessinpapier: Studio Light: PPSL38 en 39
Straight dotted square: Nellie Snellen MFD086
Andere snijmallen: AliExpress
Touw: Stampin'Up
 
Fijn dat je weer op (blog)bezoek kwam!
Lief als je een berichtje achterlaat, ik lees jullie reacties altijd met veel plezier. 
Dankjewel!



Crealieve groetjes 
Nancy
Challenges en zo:
Word Art Wednesday: # 272-273
Mojo Monday: #486


Reacties

Nota Bene zei…
Prachtig! Ik deel je liefde voor mooie teksten - maar dat zal wellicht geen verrassing zijn...
Groetjes, Nele
Je@net zei…
Wat een prachtige kaart is het geworden, Nancy. Heel erg mooi gedaan!
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
super mooi zeg, wat een mooie kaart, echt een geweldige tekst en de papiertjes zó mooi gekozen en een hele leuke vogel!
groetjes,
Ans
Wanda Cullen zei…
LOVE this vertical sentiment! Beautiful take on the Mojo sketch! Thanks for joining us in the challenge this week!
GerJanne zei…
Wat een mooie en ware tekst. Prachtig op dit mooie kaartje.
GerJanne
Syl(via) zei…
Inderdaad een hele mooie tekst. Ook een hele mooie kaart. Gr. Syl(via)
Hetty zei…
Oooo, wat een mooie tekst ....
Super mooie kaart heb je ermee gemaakt.
Groetjes Hetty
Monique zei…
Prachtig kaartje en de tekst is echt gaaf! Die kon je ook beslist niet laten liggen..
Lieve groetjes Monique
Lia zei…
Wat een mooie kaart! Ik vind de spreuk helemaal top!
Lia xx
Eri zei…
Leuke kaart met deze verschillende houtstructuren, mooie tekst heb je gebruikt!
Groetjes, Eri
prachtige uitwerking van de sketch!
Margreet zei…
Prachtige kaart met idd een mooie tekst...leuk verwerkt met die mooie vogel!
xxx Margreet
Hermien zei…
Ik hou er ook wel van mooie teksten, je hebt deze prachtig verwerkt op je kaartje.

Groetjes Hermien
Gina zei…
Mooie kaart met inderdaad een mooie tekst! Bedankt voor jouw wensen en ik kijk alvast uit naar de post vanavond ! HIHI ! Groetjes, Gina
Valerija zei…
Stunning card! Love the great sentiment.
Valerija xx
Mooie kaart Nancy! En ik ben blij om te zien dat ook jij AliExpress gebruikt om je huidige collectie knutsels aan te vullen :). Het is inderdaad een goede kwaliteit en goedkope manier om de duurdere spullen aan te vullen :). Groetjes, Linda

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils