Under the Sea #1-3

Bugaboo Stamps viert zijn/haar 7de verjaardag.  Ter gelegenheid hiervan gaat er weer een challengeweek door.  Het thema is Under the Sea, een week lang elke dag een opdracht.  Ik vind de Bugabootjes heel leuk en probeer dan ook weer een paar opdrachten mee te doen.
Na een dag opleiding in Brussel vond ik het gisteravond heel leuk om me te ontspannen met een twee zomaar-kaartjes. 



Het leuke aapje vond ik wel passen voor het thema.  Om het onderwaterthema te benadrukken heb ik de papiertjes van MD gebruikt met de visjes op, ik vind die heel tof.  Op de inspiratiefoto is het groene zeewier sterk aanwezig, dit heb ik dan ook voorzien op mijn kaartje, het zorgt samen met het blauw en het zwembandje voor wat kleuraccentjes erbij, en zo ben ik blij met mijn eerste zomaar-kaartje...


Gebruikte materialen:
Beach Monkey: Bugaboo Stamps
ingekleurd met Spectrum Noirmarkers
DP: Nautical - Marianne Design PK9133
Ovaal: Marianne Design CR1333
Zeewier: Noor 6002/0496
Tekststempel: Noor 6410/0360
Zeepaardje: Marianne Design CR1364

Challenges:
Catch the Bug: Under the Sea: Day 1 - Photo Challenge

Dag 2 was een Schetskaart.  Ik heb die redelijk getrouw gevolgd, maar wel op een vierkante kaart gewerkt.



Op het witte achtergrondpapier heb ik een onderwatertafereeltje van Noor gestempeld en daarop dan de mooie 'gewolkte' papiertjes van Studio Light gebruikt.


Seahorse: Bugaboo Stamps
ingekleurd met Spectrum Noirmarkers en Twinmarkers
PaperPad Studio Light PPSL38D
Cirkel: Nellie Snellen MFD055
Luchtbelletjes: Noor 6002/0496
Banner: Marianne Design CR1299
Tekststempel: Noor 6410/0360
Achtergrondstempel: Noor 6410/0099

Challenges:
Catch the Bug: Under the Sea: Day 2 - Sketch Challenge

Voor dag 3 was de opdracht een kleurenchallenge.  De digi kleurde ik gisteravond in, het verjaardagskaartje werkte ik vanmorgen af,.  Ik heb er een schudkaartje van gemaakt, wou dat al lang nog eens doen, paste hier wel goed voor... 


Ook hiervoor heb ik weer een blokjes van Studio Light gebruikt, ik vind die heel handig, de kleurtjes matchen zo mooi, ook de blokjes onderling!


Ava Mermaid: Bugaboo Stamps
ingekleurd met Spectrum Noirmarkers en Twinmarkers
PaperPad Studio Light: PPSL 36 en 39
Cirkel-web-mal: Marianne Design: LR0430
Cirkant: Nellie Snellen MFD086
Seagulls in Flight: Cottage Cutz CC-122
Cirkeltjes: Impression Obsession DIE012-J
Dutch Sentiments: Leane Creatief
Distress Inkt: Peacock Feather
Schudmateriaal: Craft Sensations

Challenges:
Catch the Bug: Under the Sea: Day 3 - Beachy Color Challenge
Hobbyvision: # 57 - Shakercard
Scr@p-Cards: # 92 - Schudkaart
Cheerful Sketches Challenge: Januari 


Ik hoop vanavond de bingochallenge van dag 4 te kunnen maken, we zien wel...
Morgen ben ik er alvast weer, dan met een kerstkaartje, vrijdag met een kaartje voor de nieuwe challenge van Creative Sketchy Girls.

Tof dat je op blogbezoek kwam, lief als je een reactie achterlaat. 
Ik lees die altijd met veel plezier! Dankjewel !


Welkom Petra als volgster van mijn blog!
 
Crealieve groetjes 
Nancy



Reacties

Diny zei…
wat heb je prachtige Under the Sea kaartjes gemaakt Nancy....knap gedaan!
Groetjes Diny
Miranda K zei…
knap hoor.. ooh ik kan mij die jungle birthday challenge nog herinneren. ik wou ze alle 7 doen een week lang mee gedaan. het was gelukt maar pittig! knap dat je het nog een keer gaat proberen.. je kaartjes zijn top. groeten miranda k
Scraptastisch zei…
Jeminee wat een uitgebreide post Nancy! En ik zou dat nooit kunnen behappen 7 kaartjes in een week! Ze zijn heel mooi geworden allemaal, je schudkaart die je hebt ingezonden naar Scr@p-Cards is erg mooi geworden!
Lieve groetjes van Gerie en DT SCC
Hetty zei…
Mooie kaarten heb je gemaakt Nancy.
leuk dat je de schudkaart ook een keer hebt geprobeerd.
groetjes Hetty
Nicolette zei…
Wow wat zijn allemaal mooi Nancy. Die tekst stempels zijn zo leuk he?
Groetjes Nicolette
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
zomaar 3 kaarten tegelijk,dat zou mij vast niet lukken..wat een leuk thema en je kaartjes zijn super geworden, leuk die met het schudgedeelte,
groetjes,
Ans
Marja zei…
Super Nancy...wat een mooie kaartjes heb je gemaakt,vind ze stuk voor stuk prachtig.
Groetjes Marja.
Borqna zei…
Bravo!
Good luck!
Valerija zei…
Great under the sea cards. I like them all.
Valerija xx
Crealientje zei…
Leuk hoor Nancy,
1 thema en zulke verschilende kaarten.
Ik ben benieuwd naar je volgende creaties.
Goed gedaan!.
Groetjes en tot blogs.
Crealientje.
Judith zei…
Hele leuke kaartjes Nancy, echt onderwater sferen.
Groetjes van Judith
carla zei…
Het zijn superleuke kaartjes, heel mooi Nancy.
Leuk dat je hiermee ook deelneemt aan onze lopende challenge bij Cheerful Sketches. Bedankt en succes !
Groetjes,
Carla
Erica ♥ zei…

Het visjes papier is zeker heel leuk,
en wat heb je prachtige kaarten gemaakt ☺
Fijne avond !
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-DDBD) }

GerJanne zei…
Ach wat heb je weer een leuke kaartjes in 1 post! Er is veel om te bewonderen. Heerlijk ontspannend, he, dat creatief bezig zijn. Vooral als je heel druk bent geweest overdag.
Groetjes,
GerJanne
!neke zei…
Helemaal leuk deze kaartjes !!!!!
groeten Ineke
Pia S zei…
Adorable cards, all of them. Normally I prefer making cards for boys rather than for girls as I've got five nephews and no nieces, but this mermaid is a favorite of mine. And you captured the colors of the photo perfectly. Sweet! Thanks for sharing, so glad to see you join our birthday event at Catch the Bug! Pia, Bugaboo DT member
Margreet zei…
Wat zijn ze alledrie weer leuk Nancy! Succes met de volgende serie!
xxx Margreet
Hermien zei…
Mooie serie kaartjes Nancy, succes met de BINGO

Groetjes Hermien
Margo zei…
Wat een mooie kaarten heb je gemaakt zeg ! Ze zijn zo leuk geworden ! Misschien moet ik met het zeepaardje ook maar aan de slag gaan !
Dat kan echt deugd doen he als je 's avonds nog lekker relax een beetje kan kleuren en er een kaartje mee kan maken, ik vind dat het zo'n voldoening geeft :)
Rosina zei…
3 schitterende kaartjes Nancy...wat leuk zo een themaweek under the Sea met al die schattige stempeltjes en accentjes..Ik ben benieuwd naar de andere

creatieve groetjes
Rosina
Dora zei…
Mooie kaarten in dit thema. Super leuk om te zien.
Bernadet zei…
Supermooie kaartjes Nancy!!
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!
Joanne kramer zei…
wat een prachtige kaarten! Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne
Renate zei…
Jij hebt niet stil gezeten.
Alle kaartjes zijn echt super leuk geworden.
Heb je misschien nog een zakje met tijd over voor mij? ;o)

-xies- Renate.
Stephanie zei…
This is fantastic, thanks for playing along in our Birthday Bash at Catch The Bug!
Wil Frutsel zei…
wat prachtig Nancy!! Dank je wel voor je bijdrage bij Cheerful Sketches!!
Liefs Wilma DT
Great creations. Thanks for joining us for our Birthday Bash this week at Bugaboo. Good Luck.
Lynn aka Lynnpenguin, Bugaboo DT
Nota Bene zei…
Wat een reeks! (Waar vind je de tijd?) Ze zijn echt leuk geworden, deze kaartjes!
Groetjes, Nele
Margreet zei…
Ik zag dat je met dag 3 meedoet met Cheerful Sketches...bedankt voor het gebruiken van onze schets!
xxx Margreet
martine zei…
Hoi Nancy wat ben jij druk bezig mesi hele mooie kaartjes allemaal super mooi gemaakt
ook dank voor je mooie bijdrage aan de challenge op scrap-cards liefs DT Martine fijne zaterdag
aussie aNNie zei…
Love these Nancy, great work.x{aNNie}
Wow, you've got some marvelous cards here!! What a great touch the die cuts are too. Thanks for joining our Under the Sea Birthday Bash at Catch the Bug.

Linda

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils