Hoera! Een meisje...

Een tijdje geleden had ik het geluk de weekendcandy van Hobbyjournaal te winnen, alles uit de nieuwe babylijn van Amy Design.
Hiermee heb ik gewerkt om mijn Mojo Mondaykaartje te maken.  Ook weer eentje voor de voorraaddoos.


Ik heb op dit kaartje, net als op mijn kaartje van gisteren, ook weer het leuke labelmalletje van Joy gebruikt, blij dat ik dat gekocht heb!
De waslijn gestanst uit bolletjes dessinpapier met kleurverloop roze naar blauw, ook de cirkel, het label en het labelvlopje zijn uit dit papier gestanst.  Het  achtergrondpapiertje met de vogeltjes past mooi bij de waslijn en daarop dan een oudroze cirkant.  Alles samen op een dubbele kraftkaart 12/12.


Gebruikte materialen: 
Designpapier : Amy Design
Clothes Line: Amy Design ADD10053
Text Die: Amy Design ADD10055
Straight dotted Square: Nellie Snellen MFD086
Mery's Slidable Long: Joy 6002/0511
Mery's Words: Joy 6410/0401
Cirkel met Stiksteekjes: CreaNestLies XXL 

Fijn dat je op blogbezoek kwam!
Lief als je een berichtje achterlaat,
ik lees je reacties altijd met veel plezier! 
Dankjewel!

Crealieve groetjes 
Nancy


Challenges en zo 
Mojo Monday : # 451 

Reacties

Margo zei…
Oh wat schattig die babylijn ! En zo leuk het labeltje dat je kan uittrekken ! Heel erg mooi kaartje!
Groetjes
Margo
Je@net zei…
Wat een snoezig kaartje heb je zo gemaakt, Nancy!
Karla zei…
Leuk babykaartje Nancy, dat labeltje is heel leuk en het waslijntje is echt super, heb ik zelf ook.

Groetjes Karla
Crea Ankie zei…
Heel mooi Nancy !!
aussie aNNie zei…
classy and beautiful card, love the colours used.xx {aNNie}
Marja zei…
Mooie babykaart Nancy!
Leuk met dat waslijntje en dat labeltje vind ik echt super!!
Fijn weekend
Groetjes Marja.
Rimmie zei…
Een heel leuk babykaartje Nancy!
Super dat je met de gewonnen spulletjes aan de slag met gegaan. Erg leuke mallen om te gebruiken op een babykaartje.
Toevallig ben ik ook met deze sketch aan de gang. Grappig om te zien dat mijn uitwerking weer totaal anders is.

Groetjes

Rimmie
Kei toffe kaart.

grtjs
Claudia
http://knutselmeisjes.blogspot.be/
http://creativesketchygirls.blogspot.be/
carla zei…
Dit ziet er geweldig mooi uit Nancy.
Leuk malletje van het waslijntje.
Groetjes,
Carla
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
heb je een nieuw woord bedacht cirkant..erg leuk.
Je hebt een hele mooie babykaart gemaakt met je gewonnen prijs, super..
groetjes,
Ans
een heel mooi baby kaartje Nancy
Gr Karin
Hetty zei…
Echt een heel erg leuk kaartje heb je gemaakt.
Wat een lief waslijntje !!!
Groetjes Hetty
Nicolette zei…
Wat een leuke waslijn en wat heb je er een mooie kaart van gemaakt Nancy.
Groetjes Nicolette
Hoi Nancy,
Wat een prachtige baby kaart !
Heel mooie waslijn leuk met het uitschuif labeltje en de teksten Prachtige geheel .
Groepjes Doris
GerJanne zei…
Ha Nancy,
het is een enig kaartje! Wat leuk dat waslijntje! Je bofte met zo'n leuke prijs!
Daar ga je vast heel veel plezier van krijgen!
Groetjes,
GerJanne
Diny zei…
Gaaf he dat labeltje met envelopje....prachtige kaartjes Nancy....dat was een leuke prijs!
Groetjes Diny
Rosina zei…
Heel mooi dit babykaartje Nancy....dat is inderdaad een heel leuk labeltje...en ook het lijntje met babykleertjes is super gaaf...

groetjes Rosina
Such a darling card. Thanks for playing along with Mojo Monday!
Michelle zei…
Wat een schattige kaart. Leuk met dat label.
Thanks for playing with us at Inspiration Destination Good luck!! Michelle(DT)

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils