Workshop bij Elke

Zaterdag ben ik weer eens naar Antwerpen gegaan voor een atelier bij Elke Verschooten van Crafts & Things, altijd een plezier!


We zijn er aan de slag gegaan met Clean Color Brush markers, stiften op waterbasis, maar net penseeltjes om mee te schilderen!  Heel leuk om te doen! 
Maar je kan natuurlijk niet verwachten dat je na één keertje proberen al een schitterend resultaat krijgt...  Toch ben ik heel blij met mijn kaartje.


Het was een ook een leuk modelletje om te maken, dat zal je hier zeker nog voorbij zien komen in de toekomst!


Creatieve groetjes
Nancy

Reacties

Karla zei…
Prachtige kaart Nancy en inderdaad een heel leuk model.
Heel mooi ingekleurd.

Groetjes Karla
Wil Frutsel zei…
Wauww prachtig hoor, zo mooi ingekleurd. Het lijkt wel een plaatje uit een heel mooi boek. Ook het swing model is natuurlijk helemaal prachtig!!
xx Wilma
Wat een leuk model Nancy, en niet zo streng zijn voor jezelf, ik heb in de vergroting gekeken maar het kleuren is prachtig gelukt hoor. Van mij mag je er trots op zijn ;)
Lieve groetjes Miranda
Anoniem zei…
Leuk zo'n draaikaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby
Hetty zei…
Schitterende kaart heb je gemaakt Nancy.
Het model is erg leuk, maar ik vind je kleurprestatie echt buitengewoon.
Super mooi !!!
Groetjes Hetty
Rimmie zei…
Ik vind toch dat je hier hartstikke trots op mag zijn.
Heel mooi kaartje is het geworden.

Groetjes

Rimmie
carla zei…
Je hebt hem knap gemaakt Nancy.
Niet aan te zien, dat dit de eerste keer was, zeer geslaagd.
Mooi kaartmodelleke.
Van de week terug naar Antwerpen? (de Hobbybeurs)
Groetjes,
Carla
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
je hebt een prachtige kaart gemaakt, wat een leuk model en ook het inkleuren ziet er top uit!
groetjes,
Ans
Margo zei…
Wat een prachtige kaart he ! Dan heb je zaterdag Monique en Leen daar gezien normaal ! Die hebben deze workshop ook zaterdag gevolgd !
Groetjes
Margo
Je@net zei…
Wat een prachtige kaart, Nancy!
Marja zei…
Heel leuke kaart Nancy, leuk model en inkleuren is erg goed gelukt!
Groetjes Marja.
Misseke zei…
Schitterend!!! Wat mooi gekleurd Nancy!
Groetjes,
Misseke
Giny zei…
WAUW, prachtig Nancy.

Lieve groet Giny
Monique zei…
Supermooi gedaan Nancy!
Lieve groetjes, Monique
Anoniem zei…
Je kan super trots op jezelf zijn Nancy! Wat een prachtige en elegante kaart! Heel mooi model en super mooi ingekleurd ;)
Lieve groetjes Chantal
Hoi Nancy,
Prachtige kaart heel mooi ingekleurd knap .
Gr Doris
Marfien zei…
Als je dit voor de eerste keer doet, moet de volgende wel een schilderij worden, gaaf kleurwerk Nancy
Louise zei…
Enig model, je kleurwerk ziet er voor de eerst prachtig uit hoor!


gr.LOuise
GerJanne zei…
Ha Nancy, je hebt niet gefotoshopt hè? Want ik vind het echt ontzettend mooi! Volgens mij heb je talent! Schitterende kaart!
GerJanne
Rosina zei…
Heel mooi deze kaart Nancy....heel mooi modelletje en PRACHTIG ingekleurd met die stiften....volgens mij was weer een gezellige en leerzame workshop bij Elke...
groetjes Rosina
Nicolette zei…
Nou ik vind het heel goed gedaan Nancy.
Je hebt er een mooie kaart van gemaakt.
Groetjes Nicolette
Prachtig Nancy, was een leuke workshop zo te zien!
Gr Anita
Hoi Nancy,

Prachtige kaart.

grtjs
Claudia
Sarah zei…
Je hebt er weer van genoten zie ik !!
Crea Ankie zei…
Heel mooi Nancy !
Anneke zei…
hoi Nancy
wat een mooie en stijlvolle kaart heb je gemaakt en fijn te lezen dat je wat inspiratie heb gekregen voor de trouwkaarten.
zo leer je elke dag nog van elkaar he? en het internet opent veel deuren zo.
fijne week en groetjes van Anneke
Dora zei…
prachtige kaart
Angelique zei…
Prachtige kaart, wat een leuk model en ik vind je kleurwerk echt prachtig. De bloementak is heel mooi.
Je mag trots op jezelf zijn.
lieve groetjes Angelique
ANJA 3D zei…
Prachtige kaart en een heel leuk model
Mariken zei…
Die workshops bij Elke zijn zo leuk, ben pas ook geweest. Tof he, schilderen met deze brushmarkers. Je kaartje is prachtig!
roelie zei…
je hebt hem wel heel mooi ingekleurd hoor leuk dat je daar ws mee volgt

ook het model erg mooi er bij

gr roelie

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils