Do what makes you happy...

Tof dat jullie weer een kijkje komen nemen op mijn blog. 
Ik lees jullie lieve reacties altijd met veel plezier!

Op het Cards en Scrapchallengeblog is de 'opdracht' een kaart te maken met je favoriete stempel, stans, ...

Hoewel ik gek ben op de mallen van Marianne Design en Memory Box kom ik toch uit bij de lieveheersbeestjes van Elisabeth Craft.  Lief en klein, daardoor makkelijk om ergens op of tussen te verwerken...


Dit kaartje heb ik gemaakt met de wekelijkse schets van Club Cards and More (wie me wat volgt weet dat ik mijn kaartjes liefst maak op basis van schetsen), en als we het dan toch over voorkeuren hebben: ik hou ook erg van mooie tekststempels, in dit kaartje heb ik wel wat beide lieveling(smaterial)en gecombineerd...
De stempel heb ik afgedrukt op dessinpapier, dat geeft toch eens een heel ander effect.



Als kleine speelse accentje dus de lieveheersbeestjes... Ik vind niet dat de kaart veel meer 'franje' nodig heeft.

De gebruikte materialen:
  • Lady Bugs : Elisabeth Craft dies
  • Tekststempel: Marianne Design: CS0903
  • Dessinpapier: Studio Light PP SL 06

Met deze kaart neem ik deel aan:

Creatieve groetjes
Nancy

Reacties

Anoniem zei…
Mooie kaart, mooie tekst, leuk dat lieveheersbeestje!!!
Creatieve groetjes, Gaby
Hetty zei…
Wat een leuke kaart is het toch. Heel mooi met je tekststempel
Groetjes Hetty
Gina zei…
Heel leuke kaart, Nancy en mooi met dat tekstpapier!
en het is inderdaad een life lieveheersbeestje :) Groetjes, Gina
Rosina zei…
Een heel leuk kaartje Nancy...heel mooi papier en wat een cute lieveheersbeestje....zit daar op de hoek

groetjes Rosina
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
ook ik heb deze set lieveheersbeestjes, ze zijn echt schattig..mooi is je kaart geworden, de tekst is helemaal waar !
liefs Ans
Neline zei…
Prachtige kaart met een hele mooie tekststempel.
groetjes
Neline
Anoniem zei…
And you did what makes you happy! Want die schetsen verwerk je altijd weer zo mooi en de tekst stempel is weer super! En dat maakt jouw blij ;) en mij dus ook hihi. Ik vind het weer een prachtige kaart Nancy en het lieveheersbeestje is inderdaad super leuk :)
Lieve groetjes Chantal
Hazel zei…
Thank you so much for joining my Craftyhazelnut's Patterned Paper April challenge with your delightful crafting - hope to see you again soon x
Een prachtige kaart met een mooie tekst.
Groetjes Tineke
Leuk zeg, hele zachte kleurtjes ook.
Liefs van Ilse
Je@net zei…
Leuke kaart en een mooie tekst, Nancy.
Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap!

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils