Vrolijk kerstfeest

Hier ben ik weer met mijn wekelijkse kerstkaartje....


Voor de challenge van het 52 weeks to Christmas-blog willen ze 'veel kerstbomen' zien.  Ik koos voor een eerder eenvoudig kaartje, de grote hoeveelheid bomen zijn op het lichtblauwe achtergrondpapiertje te vinden, het komt uit een blokje van de Wibra, maar ik vind het zo mooi!  Ideaal om zoals hier te combineren met kraft en kurk! 
De basiskaart is wit, mett de vouw bovenaan en dan afgesneden met de leuke ornamentenborderstans.  Onderaan de border heb ik kraftpapier geplakt en de hoekjes afgerond voor een wat speelser effect.  Omdat het touw nogal dik uitviel heb ik het dessinpapier verhoogd opgekleefd. De kerstbomen zijn gestanst uit het restje wit van de kaart en uit kurkpapier (Action).  Het houten kerstboompje kocht ik eens op een beurs.

Gebruikte materialen:
  • kerstboomstans : Marianne Design LR0136
  • Ornament Border MemoryBox 98417
  • Clearstamps: Vrolijk Kerstfeest, Noor Joy 6410/0117
Met dit kaartje wil ik deelnemen aan volgende challenges:
Creatieve groetjes
Nancy

Reacties

De hobbydroom zei…
Wat een super mooi kaartje! Ikzelf ben ook dol op kurk! Ik heb er al vanalles mee gedaan maar dat krijg je later nog te zien op mijn blog ;) . Het blauw past ook perfect bij het bruin en wit. Het twine met het belletje maakt de kaart helemaal af.

Lieve groetjes, Mandy
Rosina zei…
Heel mooi kaartje Nancy...leuk met kerstboompjes van kurk en die borderrand aan de bovenkant is ook een geweldig leuk detail....

groetjes Rosina
Anoniem zei…
Heel leuk gedaan!!!
Leuk dat je meedoet met 52W...

Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC
Margo zei…
Leuke kerstkaart zeg ! Wat een mooi randje !
Groetjes
Margo
Anoniem zei…
Je hebt een mooie kleurencombi gebruikt! Leuk dat je mee doet aan de challenge. Groetjes Sylvia DT 52WTC
Lia zei…
Ik vind deze kaart echt prachtig! De stans van de rand is super, die kende ik nog niet!
Lia DT 52 weeks....
Anoniem zei…
Hoi Nancy wat een ontzettend leuk idee om kurk te gebruiken! Die ga ik zeker onthouden :) Je kerstkaart is prachtig geworden! De materialen combineren heel mooi en ik vind dat de rand bovenin het helemaal af maakt :)
Groetjes Chantal
Giny zei…
Mooie kerstkaart Nancy.
Een prachtige combinatie van kleurtjes.

Groetjes Giny
Een superleuke kerstkaart!
Helaas had ik deze week geen tijd voor een kk. Heb nog zoveel werk voor MD liggen wat af moet.
Groetjes Tineke
Corrie zei…
Prachtig is je kerstkaart Nancy, met mooie bomen, helemaal geslaagd.
Lieve groetjes,Corrie
ANJA 3D zei…
Prachtige Kerstkaart, Nancy.
Groetjes, Anja
Gina zei…
Mooie combinatie van materialen Nancy! Groetjes, Gina
Erg mooie kaart! Mooie kleuren ook!
Zw@@n zei…
Mooie kaart, Nancy. Leuke borderpons en kleurtjes. Leuk dat je meedoet met ABC Christmas Challenge. Liefs, Wilma

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils