Happy 'bird'day

Maandag, een nieuwe schets van Mojo Monday.  Ik wou vandaag graag eens met een stempelafdrukje werken, maar de ruitvorm speelde me wat parten... Nu, een schets is er om mee te spelen hé, en dat heb ik dan ook gedaan.

Voor de verandering eens een kaartje met felle kleurtjes, groen en oranje, niet echt kleuren waar ik vaak naar grijp, maar vond die wel leuk bij de toffe kip en die eens gecombineerd met embossingmallen. De bloemen nadien beïnkt met distress inkt (spiced marmelade).

Gebruikte materialen:
  • embossingmal kippengaas: Crafts Unlimited
  • embossingmal bloemen: Carts too (distress inkt: spiced marmelade)
  • stempel: Crafts Unlimited

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij
Dan nog een leuk nieuwtje, dit weekend viel ik nog eens in de prijzen.  Met dit kaartje werd ik tweede (random) bij Marianne Design Divas.  Tof hé!

Creatieve groetjes
Nancy

Reacties

Rosina zei…
Prachtig kaartje Nancy....heel leuk in deze felle kleurtjes en ook het plaatje is super leuk....Gefeliciteerd met je prijsje.....voor mij was het daar ook genieten....
Het ik bijna dinsdag ...ik ga nu een slaapje doen


groetjes Rosina

Anoniem zei…
Leuk gedaan!!!
Creatieve groetjes, Gaby
Hetty zei…
Wat een leuke, vrolijke kaart is het geworden Nancy. Ik vind de felle kleurtjes er goed uit komen !!!
groetjes Hetty
Gina zei…
Vrolijke kaart ! Groetjes, Gina
Giny zei…
Wat een vrolijke kippetje.
Een erg leuke kaart,
Groetjes Gny
Wil Frutsel zei…
Mooie stempelkaart, lief en mooi ingekleurd en mooi papier en embossingfolders heb je gebruikt!!
xx Wilma
Anoniem zei…
Nancy wat een geweldig leuke kaart! De ruitvorm speelde jou parten maar jij hebt de strijd gewonnen hoor! Super leuk gedaan :) Heerlijk frisse kleuren en het stempeltje ... Super!!! Zo mooi ingekleurd ook :) Gefeliciteerd met je winnende kaart!!! Je hebt het dik verdiend :)
Liefs Chantal
Margo zei…
Heel leuk kaartje hoor ! Goed opgelost door de schets te draaien !
Mooie kleurtjes ! Gefeliciteerd met je gewonnen challenge !
Groetjes
Margo
hi hi wat een grappige kip !
Liefs van Ilse
JoAnn zei…
What a cute card and great colors. Thanks so much for joining us at Seize the Birthday.
Adriana zei…
Wat een leukerdje!
Dank-je-wel voor het meedoen met onze challenge bij AnMaCreatief!
Groetjes Adriana

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils