Een bloemetje voor jou

De huidige opdracht van Dutch Card Lovers sprak we wel aan: gebruik je tekststempels of tekstdies.  Toch was het uiteindelijk nog een hele opgave...
Ik twijfelde of er ook nog andere materialen gebruikt mochten worden, heb er toch een bloem op 'gesmokkeld', maar die wel met een tekststempel bestempeld.  De vlinders waren 'tekstvlinders' dus dat kan zeker geen probleem zijn...



Gebruikte materialen:
  • basisdessinpapier: Vintage Textures, Joy 6011/0039
    (van het contrasterende papier weet ik het merk niet)
  • Tekststempel Orage du Coeur: Elke Verschooten
  • vlinder-tekststempels: MD Eline's huis EC 0119
  • tekststempel Love: Marianne Design Col 1334
  • Bloem: LR0109
  • Een bloemetje voor jou: Marianne Design CR1309 (kraftpapier bewerkt met distress inkt Pumice Stone)
Met deze kaart wil ik deelnemen aan
Dank je wel voor jullie lieve reacties op mijn vorige blogberichten!

Creatieve groetjes,

Nancy

Reacties

Een mooie kaart!
Ook je verhuiskaart vind ik prachtig. Gisteren zag ik 'em al in m'n leeslijst maar de pagina bestond niet... Nu wel.
Groetjes Tineke
De hobbydroom zei…
Zo Nacy dat is nog eens een opdracht. Ik weet niet of ik het zou kunnen hoor! Maar jou is het fantastisch goed afgegaan! Super

Lieve groetjes, Mandy
Ellen zei…
Prachtige tekst-kaart!
Leuk dat je meedoet met DCL.
Groetjes Ellen
Anoniem zei…
Ik denk dat je er wel mee weg komt komt ;) Overal zit tekst en op een heel leuke manier verwerkt! Echt heel leuk gedaan!
Groetjes Chantal
Scraptastisch zei…
Volgens mij is je missie geslaagd Nancy! genoeg teksten!!!
En een hele mooie gestanste tekst, Heel erg leuk dat je mee doet met je kaart bij het Scr@p-Cards Challenge blog!
Groetjes van DT Gerie
Giny zei…
Volgens mij is het goed gelukt.
Super leuke kaart geworden, Nancy.

Lieve groet Giny
Margo zei…
Hoi Nancy,
wat een prachtige kaart !
Wat jammer dat je te ver weg woont voor Den Bosch, maar ik weet niet of je er al bent geweest, maar dat kan je echt absoluut niet vergelijken met wat jij hier bij ons vindt hoor !
Je kan makkelijk 2 dagen doorbrengen op de beurs !
Ik ben denk ik nog geen enkele keer helemaal rond geweest ... :)
Groetjes
Margo
Marjan zei…
Mooie tekstkaart heb je gemaakt voor de challenge! Dank je wel voor het meedoen met DCL.
Supermooi kaartje Nancy! Liefs,
Sarah
http://littlecreass.blogspot.be/
Rosina zei…
Heel mooi kartje Nancy...super leuk die achtergrond en daar die bloemen en tekststans op maakt het tot een schitterend geheel....

groetjes Rosina
ANJA 3D zei…
Prachtige kaart,Nancy
Groetjes, Anja
Margot zei…
Superleuk! Bedankt voor het meedoen met de DCL.
anja curvers zei…
Mooie kaart hoor. Leuk dat je meedoet bij DCL.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils