25

Gisteren was er voor het eerst een sol (scrap-on-line) op club Ri-Ja.  Ik heb binnenkort een kaartje nodig voor mijn jongste nichtje (nou ja, blijft 'tje' want 2 jaar jonger dan ik...) die 25 jaar getrouwd zal zijn.  De afmeting van het plaatje matchte met de afbeelding die ik al een tijdje in gedachten had, dus aan de slag!
Voor een eerste sol hadden ze het eenvoudig gehouden, maar ik ben heel tevreden met het resultaat! Ik heb zelf ook de versiering rustig gehouden, mijn nicht en haar man zijn niet zo 'frulletjesachtig'.

Gebruikte materialen:
  • plaatje: Nellie's vintage Friends NEVI054
  • Dessinpapier: Studio Light PPSL 12 & 13
  • Proficiat: Nellie Snellen
  • 25: Large Parker Number Set  MemoryBox 98445
  • ChesapeakeScrollwork MemoryBox 98442
  • spiegelpapier: Action
Ik zie dat ik weer 2 nieuwe volgers heb, welkom Ilse en Hetty (Hettty, heb jij ook een blog, ik vind je niet ...).  Altijd tof om ook de creatie(fje)s van anderen te bekijken en inspiratie te delen!

Is het 'stoeferig' als ik vertel dat ik een prijs gewonnen heb op het Marianne Challenge Blog met dit babykaartje.?  Ik ben hier zooooooo blij mee!

Fijn weekend allemaal en ik kijk uit naar jullie reacties.

Creatieve groetjes
Nancy

Reacties

Anoniem zei…
De SOL uitwerking is super leuk Nancy! De materialen zijn echt heel leuk :) Ik vind het helemaal niet stoeferig hoor daar kan je hartstikke trots op zijn! Gefeliciteerd!!!!! Dik verdiend :)
Groetjes Chantal
Een superleuke kaart voor je nicht(je).
En gefeliciteerd met het winnen bij MD!
Groetjes Tineke
Trijntje zei…
Pracht kg Nancy. Een prachtige plaatje. Je kaart is erg mooi gemaakt. Groeten Trijntje
ANJA 3D zei…
Prachtige kaart
Groetjes, Anja
Rosina zei…
Heel mooi kaartje voor je nichtje d´r zilveren bruiloft Nancy heel lief plaatje.. past er perfect bij...
en gefeliciteerd met je prijsje...dat is echt genieten hé

groetjes en nog een fijn weekend
Rosina
Hetty zei…
Gefeliciteerd met je gewonnen prijs bij het MD-blog. Het is ook een super leuke kaart.
Deze kaart is ook weer super, leuk om een sol te volgen ....
groetjes Hetty
Maar kweet nie hoe lief seg !
Liefs van ilse
martine zei…
Hoi Nancy,
schitterende kaart met heel leuk en lief plaatje
fijne zaterdag liefs van martine
Giny zei…
Hij is erg mooi geworden, Nancy

Lieve groet Giny
Christine zei…
Leuk kaartje Nancy, leuk om je hier tegen te komen, hoeft niet altijd in de hobbywinkel te zijn hé.
Wil Frutsel zei…
Hele mooie kaart Nancy, mooi plaatje en een prachtig lay-out!!
xx Wilma

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils