Vintage mannenkaart

Ik merk dat er nu en dan een volger bijkomt, welkom dames!  Het is een plezier om jullie lieve reacties te lezen! 

Vintage en mannenkaarten, niet echt een combinatie die voor mij voor de hand ligt.  Maar... ik heb een kaart nodig voor mijn schoonpa die binnenkort 82 wordt.  De opdracht van het We Love Vintage Challengeblog 'Maak een vintage mannenkaart'  is er dus op het ideale moment!  Vorige week zag ik hier een tutorial om een starburst/sunburstkaart te maken.  Deze techniek heb ik gebruikt voor de achtergrond van het kaartje, zo kwam er toch wat variatie in de kleuren.

Ik gebruikte hetzelfde plaatje van internet als voor het beterschapskaartje van vorige week. Heel toepasselijk: mijn schoonpa heeft altijd graag gefietst, nu nog altijd bij mooi weer dankzij de elektrische fiets!


De gebruikte materialen:
  • dessinpapier: Marianne Design Vintage Men PK9116
  • inktpot: Marianne Design COL1375
  • rechthoekig frame : Joy Noor  6002/0356
    bewerkt met Viva Inka Gold, net zoals bij dit kaartje. Zorgt toch voor een beetje 'vintage-toets'.  
Met deze kaart wil ik deelnemen aan volgende challenges:

Creatieve groetjes

Nancy

Reacties

Gina zei…
Héééél mooi geworden Nancy ! Groetjes, Gina
Jolanda zei…
Een prachtig kaartje en wat een schitterende achtergrond heb je erbij gemaakt. Gezellig dat je meedoet aan de challenge van WLVC.

Groetjes van Jolanda
Trijntje zei…
Hoi Nancy. Wat leuk deze kaart en op de mooie achtergrond. Ik ben er ook mee bezig. Je kaart is super geslaagd. Groeten Trijntje
Rosina zei…
Heel mooi kaartje voor je schoonvader Nancy....leuk zo die 2 challenges gecombineerd...dat doe ik ook heel graag....

bedankt dat je me ook ben gaan volgen al moest ik je wel gaan zoeken

groetjes en een heel fijn weekend
Rosina
Bernadet zei…
Supermooie kaart is dit geworden Nancy!
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!
Plony zei…
Een prachtige kaart en wat leuk de techniek die je hebt toegepast.
Leuk dat je meedoet aan de challenge van WLVC en succes.
Fijn weekend, Plony
Wat leuk dat je met de tutorial van de starburst aan de slag bent gegaan. Ik heb op div. blogs dit voorbij zien komen, het ziet er heel mooi uit. Prachtig plaatje en malletjes heb je gebruikt.
Gezellig dat je meedoet bij WLVC!

Groetjes Janneke
Anoniem zei…
Hoi Nancy wat ontzettend leuk gedaan! Het is inderdaad helemaal anders dan de mijne maar ik vind hem heel mooi :) De kleuren en het plaatje matchen heel goed ... top!
Groetjes Chantal
Jacqueline DH zei…
Wat een mooie mannenkaart heb je gemaakt, bijzonder met die sunbursttechniek! Bedankt voor het meedoen met WLVC.

groetjes
Jacqueline
Margo zei…
Leuke kaart ! Tof met die starburst sunburst ! Heel mooi plaatje heb je gevonden !
Liefs
Margo
Wil Frutsel zei…
Mooiiiii, fijn dat je meedoet bij KIC!!
xx Wilma DT
Tinie zei…
Geweldig leuke kaart, Nancy!!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!
Groetjes Tinie
Een hele mooie kaart voor de Cards & Scrap Challenge! Dankjewel voor het meedoen!!
Groetjes, Yvonne

Yvonne is Stampin' & Scrapping
www.bruggetje.blogspot.nl

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils