Veel geluk

De oldtimers kreeg ik van 'de sint', ik had me toen al af zitten vragen of die helemaal op mekaar pasten en evt via een doorkijkje verwerkt konden worden, maar tot vandaag had ik dit nog niet uitgeprobeerd.

Het leek me wel een leuk idee om die te gebruiken voor een trouwkaartje en heb die nu gecombineerd met het mooie bruidspaar, 'gevonden' in Amsterdam.



De voorkant van de kaart is een sheet, de auto heb ik aan de voor- en achterkant opgekleefd, als autovenster een stukje wit semi-doorschijnend papier gebruikt. Het frame heb ik ook 2 keer uitgestanst zodat ik dit aan binnen- en buitenkant kon plakken, op die manier zie je de lijm niet.  Het bruidspaar heb ik alleen maar vastgeplakt op het frame.  Hieronder zie je een foto van de binnenkant van de kaart:


Ik vond het wel leuk om achteraan de auto wat ballonnetjes te 'hangen', het is uiteindelijk toch feest hé!

De gebruikte materialen:
  • Oldtimer : Marianne Design LR0197
  • Bruidspaar : MD LR0345
  • Border : MD LR0311
  • Frame : MD LR0317
  • Hartje : Sizzix Jewel heart 658910
  • Ballon Hearts: Poppy Stamps 1124
  • stempeltje : MD Eline's Sentiments EC0152
  • Dessinpapier : MD Soft Pastels PK9072
  • Parelhartje: MD Romantic Hearts CA3109
  • distress inkt Weathered Wood
Met dit kaartje wil ik deelnemen aan volgende challenges:
Creatieve groetjes,
Nancy

    Reacties

    Anoniem zei…
    Mooi helemaal in wit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby
    ANJA 3D zei…
    Prachtige kaart, Nancy
    Groetjes, Anja
    Rosina zei…
    Prachtig kaartje Nancy...heel romantisch hoor....een heel leuk doorkijkje heb je gecreërd...

    groetjes Rosina
    Marleen zei…
    Ik zag hem op de club net ook voorbijkomen... maar wat een mooie chique kaart Nancy! Prachtig met het vele wit.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes, Marleen
    MD challenge blog
    Anoniem zei…
    Wauw Nancy wat een mooie kaart! Heel mooi met de transparante sheet en het bruidspaar :) Dit is toch super om te krijgen?!
    Groetjes Chantal
    Trijntje zei…
    Hoi Nancy. Wat een prachtige combi van de mallen. Je kaart is prachtig. Groeten Trijntje
    Marjan zei…
    Mooi en chique is je kaart, het transparant doet het hier goed op. Fijn dat je meedoet met DCL.
    Margo zei…
    Wat een prachtige kaart zeg ! Knap met die auto !
    Liefs
    Margo
    Margot zei…
    Gaaf gedaan! Bedankt voor het meedoen met de DCL.
    Blankina zei…
    Wow dat is een mooi wit trouwkaartje! Fijn je te zien bij Marianne Design Divas,
    Liefs Blankina
    Wybrich zei…
    Je kaart is werkelijk heel erg mooi, maar je hebt geen hart of ballonnen van MD gebruikt....
    Je kaart wordt dus verwijderd.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog
    Jammer dat mijn kaart verwijderd werd. Ik had niet begrepen uit de omschrijving dat de ballonnen van MD moesten zijn, ik las "een feestelijke creatie of kaart met ballonnen en/ of taartjes met zoveel mogelijk materialen van MDesign" -en alles, behalve het hangende hartje en de ballonnen was van MD, de parelhartjes, alle andere gebruikte mallen, het dessinpapier en het stempeltje... Volgende keer beter.!
    anja curvers zei…
    Heel erg mooi hoor stoer en elegant. Leuk dat je meedoet bij DCL.
    Anoniem zei…
    Gefeliciteerd Nancy!!!! Tweede prijs bij Marianne Design Divas!!! Dik verdiend :)
    Groetjes Chantal
    Gina zei…
    Hele mooie kaart. Knap met dat transparant! Proficiat met je winnende plaats. Groetjes, Gina
    Ela zei…
    Ik vind het een fantastisch mooi kaartje geworden, erg mooi uitgedacht en afgewerkt allemaal. Terecht een prijs gewonnen bij MDD! Groet, Ela

    Populaire posts van deze blog

    Rouw- en sterktekaartjes...

    Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

    Kadoosjes met Pronty Stencils