Een heerlijke dag gewenst

Aan de slag gegaan met de nieuwe schets van Mojo Monday. Ik hou van die 'eenvoudige' stijl, maar vind het niet echt makkelijk om dergelijke kaartjes te maken.  Een goeie oefening dus !

Toen ik de schets zag, zag ik onmiddellijk de grote bloem van MemoyBox voor me als blikvanger.  De vlinderbrad zorgt dan voor een nostalgische toets op dit kaartje.

De gebruikte materialen:
  • Dessinpapier : Always and Forever - Wild Rose Studio - CraftEmotions
  • Grand Zinnia: Memory Box (Outline 98561 en Background 98562à
  • Clearstamp: Marianne Design CS 0852
  • Brad: DecoTime
De schets:













Creatieve groetjes
Nancy








Reacties

Margo zei…
Tof gedaan en die bloem is een prachtige blikvanger !
Liefs
Margo
Anoniem zei…
Hoi Nancy de bloem is inderdaad een echte blikvanger! Je hebt de sketch prachtig verwerkt en ik vind de vlinder (brad) een heel leuke touch :)
Groetjes Chantal
Rosina zei…
Heel mooi kaartje Nancy met een hele leuke sketch....Prachtige bloem erop....echt de blikvanger van je kaartje Ik gebruikt ook wel eens een sketch van Mo monday, maar nu is het toch al even geleden...

groetjes Rosina

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils