Zomaar, voor jou...

Dit kaartje heb ik gemaakt voor de februariwedstrijd bij de Marianne Designclub, de opdracht was: 'maak een romantische vintagekaart'.  Aan jullie om te oordelen of ik hierin geslaagd ben...


Ik was eigenlijk niet van plan om met rood te werken, weet niet zo of dat wel kan op een 'vintagekaartje', maar op het dessinpapier staan tussen de bloemetjes rode strikjes, en zo dan toch maar donkerrood erbij gehaald...
Ik wist onmiddellijk dat ik de spiegelmal wou gebruiken, ik vind die supermooi (zo mooi dat ik die per ongeluk in tweevoud besteld had bij mijn favoriete webwinkel...), maar gebruik die eigenlijk niet zo vaak.  Ik heb de spiegel uitgestanst uit donkergrijs cardstock en bewerkt met Viva Inka Gold, kleur oudzilver, wat geeftdat  een leuk effect, de spiegel matcht hierdoor ook beter bij het cremekleur van het bloemetjespapier! Verder wat blaadjes, gehaakte bloemetjes die ik al jààààren liggen had, de stans rechts vind ik ook heel mooi, is dit een blad, een bloem, ik weet het zo niet, maar wel leuk om te gebruiken! 

De gebruikte materialen zijn alle van Marianne Design, behalve de mal voor de basisvorm van de kaart :
  • spiegel: LR0322
  • blaadjes: LR0156
  • bloem onder de gehaakte bloemen: CR1204
  • hartje: Col1306
  • waaierblad: LR0192
  • banner: Col1325
  • tekststempels: Eline's sentiments EC0152
  • vintage knipvel VK9535
  • PPblok Twinset & Pearls: PK9110
  • crochet flower christmas 
  • mal Crealies voor de basisvorm: Creanest XXL3
Creatieve groetjes
Nancy


Reacties

Anoniem zei…
Supersss!!!
Creatieve groetjes, Gaby
Anoniem zei…
Hoi Nancy je romantische vintage kaart is hartstikke romantisch! I can feel the love hihi :) Ik vind rood prima kunnen op een vintage kaart zolang het oud rood is zeg maar en niet fel rood ;) Ik vind deze kleur rood heel mooi passen :)
Groetjes Chantal

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils